Generalforsamling 2022 - opdateret

Måske tænker du at, "har jeg ikke lige været til generalforsamling". 

Det er korrekt men det var jo den fra januar som blev udskudt til september pga. COVID-19.

Vi krydser for fingere for at vi kan afholde generalforsamling i januar 2022. 
Men vi må også erkende at, det nok bliver med et forbehold i forhold til hvordan smitten igen stiger i samfundet.

Vi følger selvfølgelig sundhedsmyndighedernes anbefalinger. Følg med her på siden eller tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Bemærk at der vil være krav om fremvisning af Coronapas for at kunne deltage i generalforsamlingen.
Desuden skal der bæres mundbind når man ikke sidder ned.

mere information om Generalforsamling 

Sne- og glatførebekæmpelse i Rosenlyparken

Det måske ikke lige det man tænker på nu, da vejret jo stadigvæk er ret mildt og behageligt.

Men det er nu I perioden 1. november - 31. marts du som grundejer pligt til at rydde sne og glatførebekæmpe ud for din ejendom.

Kommunen sørger for snerydning og glatførebekæmpelse på de offentlige veje, stier og parkeringspladser i henhold til det af Greve Kommune fastsatte serviceniveau og Regulativ for vintervedligeholdelse og renholdelse af veje, stier og pladser. Serviceniveau og regulativet kan findes nederst på siden.

Du kan finde mange flere oplysninger på www.greve.dk

Nye produkter hos Fibia - opdateret

De nye pakker og priser vil være tilgængelige fra den 15. februar 2022.

Som vedtaget på generalforsamlingen fortsætter vi vores foreningsaftale med Fibia.

Dette betyder at nogle produkter udgår samt ændringer i pris og hastighed på Internet.
Du kan her se hvordan de nye pakker ser ud. 

 

Information fra Fibia

Alle aktive kunder med et produkt vil blive skriftligt varslet ang. ny aftale, samt hvilket produkt de bliver opgraderet til og, hvilken prisjustering de vil få.

Ønsker de andet eller er den enkelte kunde ikke tilfreds med det produkt kunden bliver opgraderet til, kan kunden blot ringe ind til vores hovednummer og lave det om til det produkt kunden måtte ønske.

Opkrævning ved oprettelse

Det er en fejl, hvis enkelte grundejere har fået en opkrævning på 1995,00 kroner for at komme på nettet. Også derfor de er blevet krediteret. 

Hjælp til Waoo og Fibia

Vi har i dag en foreningsaftale med Fibia, som både leverer Internet samt TV fra Waoo.

Til generalforsamlingen var der er del der gjorde opmærksom på at de desværre oplever forskellige udfordringer med hensyn til Internet og TV.


Sådan skal det ikke være. En del af vores foreningsaftale er at vi hurtigt kan få support såfremt der måtte være tekniske ting der ikke virker.

Derfor oplever du tekniske problemer eller spørgsmål med din regning så start med at kontakte Fibia.
Du kan også finde mange gode råd på deres hjemmeside i forhold til regning og teknisk hjælp.

Hvis du ikke syntes dette hjælper så brug vores kontakt formular og vælg ”Fibia”. Skriv gerne så udførligt som muligt hvad problemet er , om du har har haft kontaktet Fibia og hvad de eventuelt har sagt. Så vil vi prøve at hjælpe så godt vi kan og tage kontakt til vores kontaktperson hos Fibia.

 





Flere artikler ...