Skip to main content

Tv & Internet

Du kan i Rosenlyparken helt frit vælge hvordan du gerne vil se TV. Der er indlagt fiber fra Waoo (tidligere Fibia*) og kabel TV (coax) fra youSe. Men du er selvfølgelig også velkommen til at bruge en helt anden udbyder.

Grundejerforeningen har en foreningsaftale med Waoo der sikre dig masser af TV samt hurtigt Internet via Fiber.

*Der opkræves kvartalsvis 567,00 kroner til grundejerforeningen.
Dette beløb kan efterfølgende bruges til at købe produkter for hos Waoo.

Bestilling TV, Internet og telefoni

Du kan nemt se hvilke priser og produkter som Waoo (tidligere Fibia) tilbyder. Desuden kan du nemt bestille det/de produkter du ønsker. 

Bestillingsside for Rosenlyparken 

Klistermærke til Waoo boksen

Modemmet skal blive siddende til den nye køber. Du må derfor ikke tage modemmet med dig.

Vær opmærksom på at du kan blive opkrævet et gebyr for fremskaffelse af nyt modem samt installation.

For at undgå dette har bestyrelsen lavet et klistermærke som kan påsættes modemmet.
Dette er omdelt med indkaldelse til generalforsamling. 

Mangler du et klistermærke så skriv gerne til os.

Fibia bliver til Waoo fra den 7. februar 2023

Fibia overtog for et stykke tid siden ejerskabet af Waoo, og Waoo blev dermed en del af Fibia.
Det betyder at alt, hvad du fremover møder som kunde, vil komme fra Waoo. Fibia vil fortsat eksistere som netejer og til erhvervskunder.

For at gøre det lettere for dig som kunde, vil du derfor fra den 7. februar 2023 modtage e-mails, regninger og andre informationer fra Waoo i stedet for fra Fibia.
Din selvbetjening ”Mit Fibia” bliver også til ”Mit Waoo”, og du finder den på mit.waoo.dk fra den 7. februar 2023. Bare rolig, dit login er stadig det samme. Har du endnu ikke et login, kan du finde en guide til at oprette dig her.
Du kan også stadig finde nyttige informationer, guides og hjælp fra vores chatbot på waoo.dk fra den 7. februar 2023.

Når Fibia bliver til Waoo, kommer det ikke til at betyde noget for dit abonnement, din pris eller dine produkter hos os. Der vil ikke være nedetid i forbindelse med denne ændring, og dine betalingsaftaler vil ikke ændre sig. Alt fortsætter som det plejer – nu blot fra Waoo.

I løbet af februar kan du måske opleve stadig at modtage informationer fra Fibia, men vi arbejder på at ændre alt til Waoo hurtigst muligt. Vi glæder os til at arbejde videre med Waoo og sikre, at din kundeoplevelse fortsat er den allerbedste. Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til os på formularen på fibia.dk/kontakt eller kontakte os på 70 29 24 44.